29 July 2012

Rindu Berblog

Salam semua...rindunya ibu nak bw kat blog2 korang.
Nampak pic Mozilla kat atas tu.Disebabkan mozilla nielah laptop ibu asyik "not respon"je.
Sekarang nie ibu   guna chrome pula  minta2 oklah.
Dah rindu sangat dah nk terjah blog korang.
Tadi inbox kat Adik Apit dia kata "akk guna je chrome"apa lagi ibu pun terus guna,ok jugalh.
Dah hilang "not respon"nye.
Susah betul hati ibu bila jadi cam ni.
Sape2 yang ada cara yang lebih baik lagi jangan malu2 kongsi ye.
oklah...ibu nak terjsah2 jap..:)

7 KoRaNg TaHu:

izan mama mia said...

chrome lebih bagus kata sebilangan blogger..tapi saya suka mozilla sbb lebih laju.

Ummi Iman said...

Saya guna chrome di laptop. mmg serasi dengannya :)

skulluv said...

dah lama tak pakai mozilla.hehe

PinkUmmi said...

sy skang pakai chrome..memg ok

Norzie hany said...

saya pakai chrome...laju juga.klik nuff n heart beat di sini.

Che Rosliza Che mat said...

mozilla kadang2 not respon betul tue...komputer cr nie tak boleh guna chrome...eror..

izz iizza said...

lappy sy crome lak yg buat halnya..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...