22 July 2012

Juadah Puasa(First Day)

Salam Ramadhan semua.
Pic kat atas tulah menu berbuka ibu semalam.
Penuh satu talam.
Pic tak berapa nak jelaskan,telefon ibu minta beli yang baru agaknya.
Apa yang ada dalam talam tu.
Menu2nya:
Bihun goreng,kue teow goreng,ikan masak kicap{kembar punya}
Daging masak kicap,sambal tumis terung pipit,ikan sepat kering{my hubby}
Ibu buah kurma and ulam timun jer.
Hari nie tengah fikir2 nak masak apa,nak yang simple2 je.
Air tak sempat nak snap.
Air laici.

7 KoRaNg TaHu:

Yumida said...

air laici..sedapnye sis...lama dh x minum air laici nih....byk jgk juadah utk berbuka..syulur..rezeki yg diberikanNya..selamat menjalani ibadah puasa sis :)

~Sweet Honesty~ said...

sedapnya air laici tu kak..wee.. lama nya tak minum air laici.. selamat berbuka yea kak

Cahaya Tralala said...

Mahu purse,kek printed bookmark,rm20 craft pilihan sendiri dan produk catalyst
Jom join contest nie..mudah sahaja…
Contest sempena ramadhan..
http://f4chumel.blogspot.com/2012/07/contest-brapa-harga-nasi-berlauk-ni-kak.html

izan mama mia said...

Alhamdulillah...ada juga juadahnya..

Che Rosliza Che mat said...

banyak jugak menu berbuka...

MaMa_AdHa said...

wah sedapnye.. MA baru hari ni nak wat bihun goreng.. hari2 nasi cemuh jugak

izz iizza said...

sambal tumis terung pipit yg besst tu..sy suka..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...