05 July 2012

Jom Ke Blog Ke2 Ibu


Cantik tak header kat atas tu...
Cantikkan tulah blog Ke2 ibu yang bertemakan upin ipin.
Kenapa ibu pilih upin ipin,sebabnye si kembar ibu tu suka sangat dengan upin ipin nie.
So bila ibu menang ga hari tu terus suruh Cik Rose
Tolong editkan...cukup memuaskan hasil kerja Cik Rose nie.
Blog Pertama Ibu nie pun Cik Rose yang editkan,cantik sesuai dengan kehendak dan keinginan ibu.
Cik Rose nie cukup2 berbakat.Tq sangat2 untuk cik Rose.
So tinggu apa lagi jomlah terjah ke blog ke2 IBU NIE.
Klik jer header UPIN IPIN tu.
Dah terjah jangan lupa tinggalkan komen ye.
 


7 KoRaNg TaHu:

Che Rosliza Che mat said...

Thanks ummi...kerana sangat2 berpuashati...hihihi

ummi_norseha said...

sm2 cik Rose...sgt2 suka klu blh nk edit tiap2 minggu hi3..:)

Norzie hany said...

Dah tgk header baru tu smlm.mmg cantik,tak sangka CR sungguh kreatifkan.

izz iizza said...

betul..betul..betul..memang cun..:)

izan mama mia said...

kalau cik rose buat mmg laa..puas hati sbb blog saya pun cik rose yg edit..

Ummi Iman said...

Blog apakah itu... Nanti singgah. Cik rose mmg berbakat :)

IntaNBerliaN said...

a'aa cantik... upin ipin lagi.. alisha pun sk.. hihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...