06 July 2012

Di mana Harus Ibu Cari

Dah 2minggu ibu mencari2 ulam nie tak juga ketemu.
Di manakah dikau wahai pegaga???
Puas mencari2 di pasar2,di kedai2 runcit
tetap tak ada...susah betul nak dapat sekarang nie,ibu dah teringin sangat nak makannya.
Bilalah boleh dapat,pening mencari.
 

9 KoRaNg TaHu:

pinky said...

cer cari kat psr2 mlm...sll ada... kalau ibu dkt area2 sg penchala...blh cari kat psr mlm situ...

ummi_norseha said...

tq Pinky ibu kat area balakong...:)

Faizul Osman said...

pegaga... best jugak makan ulam tu... dulu kat pasu2 bunga rumah sy ade bnyk pokok ni... skrg dah tak ade... rangup makan pegaga ni...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/giveaway-contest-gila-buasir-otak-watak.html

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam...Ala,syiannya lar.Klu dekat leh la k.atie htrkn sbb kat sini bykkkk.
Cuba cari kat pasar tani..mesti byk org jual.
Terima kasih inform ttg kemenangan k.atie..:D

Ummi Iman said...

Suka makan pegaga. Biasa pergi pasar malam mesti ada.

IntaNBerliaN said...

sy pun sk mkn pegaga.. lagi sk air pegaga :-)

izz iizza said...

biasa kt pasar-pasar besar mesti ada x..

Arina Shamsul said...

la haii cianya ibu...saya setiap rabu dan jumaat jumpa ulam ni dear..gerai pasar malam dekat sini ada je jual pegaga ni..

kalau dekat boleh je datang :)

pasar malam tasik seri alam johor..

eh?tapi ibu duduk mana?hihi.

semoga cepat2 ketemu :)

Che Rosliza Che mat said...

makan ulam pegaga nie elok...teringin jugaklah hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...