18 July 2012

Cendol and Rojak

Petang semalam bawa mak jalan2,pusing2 bangi dalam pusing2 perut dah berbunyi apa lagi terus singgah
gerai terdekat yang ada ABC{ais batu campur}n cendol je.
Apa lagi terus order.
Makan ada rojak tapi bukan rojak buah,kalau kat kedah panggil pasembor.
Kalau kat perak depa panggil mee rojak.
My mak mertua,bapa mertua n my hubby cukup suka.
Ibu pun layan jelah,janji perut kenyang.
Nielah rupa mee rojak tu.
Layan...:)

11 KoRaNg TaHu:

fieda said...

ermm..sedapnyer mie..

syiela said...

cendol pulut ke nyum.. nyum

ummiarissa said...

cendol sedap makan waktu siang...banyak isi lagi sedap..

Yumida said...

abc mmg peberet sy..tp tgk kedai gak..ada yg buat sedap..ada yg kasi byk sgt ais...nak kacau pun gerun takut tumpah merata2 atas meja..haha

Che Rosliza Che mat said...

sedapnya mie....terliur cr...

anisalya said...

bulan pose tgk ni mst telan air liur kan? hehehe...

Fariq said...

oo.. baru tau pesembur tu rojak mee.. hehe.. tetibe lapar plak tgk makanan atas tu.. em em

izan mama mia said...

sedap..sedap..sedap...

slmt menyambut ramadhan..

lynn kamarul said...

mee rojak ni fav abah sy

IntaNBerliaN said...

mee rojak mmg sedap... saya pun sk :-)

izz iizza said...

sedap nih..terliur la tengah-tengah posa ni duk tengok..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...