13 July 2012

Laksa{ala kurang pedas+cili api}

{baru pagi nie dapat makan}
Sape suka makan laksa,angkat kaki...hikhikik gurau2 je.
Hari nie awal2 pagi dah masuk dapur nak siapkan laksa.
Teringin dari semalam lagi pagi nie mulalah operasi,tapi terkureng pedas pula.
Tu pasal ibu letak cili banyak cikit,satu suap laksa gigit cili cikit baru best.
Berapi cikit,hahaha...
Hiasan kureng cantik,tak sabar2 nak merasa.
Puas dapat makan,bila buat sendiri berulang2 kali boleh makan tapi kalau beli sekali jelah.
Hari nie saja dah 5 kali ibu dah makan,hubby pandang je.{tersenyum tengok gelagat ibu}
Biarlah janji hasrat tertunai.
 Baru dapat update line tenet tengah merajuk.
Ibu pun kena banyak2 sabar,nak bw pun tak dapat mana yang sempat je.
 

14 KoRaNg TaHu:

Kesuma Angsana said...

laksa mmg antara KA nter feveret. tq sudi jgk yek, n folow 562

pinky said...

sedapnya...mintak sikit...hehehe...

Haryati Hamzah said...

Suka gak tp taklah..fanatik sgt..hehe..

Tihara said...

dulu akk ske laksam sekarang ske sgt laksa penang..laksam dah kureng sbb jemu kut..mmmm dap nyer :)

Falsya said...

hi awak..salam kenal..sedap laksa..;D

Yumida said...

5 kali...hehe...hubby bertambah syg...
sedap la laksa tu..telan air liur nengok

so said...

sedap ny laksa...my feveret...:)

averageofseptember.blogspot.com

Ummi Iman said...

Suka laksa :) dah lama sgt tak buat

izz iizza said...

sy peminat laksa..ever and ever..tapi sekarang kena pantang la sbb gastrik..huhu

kecur mulut tangok pic ni..:)

Si Matatajam said...

Akak mmg addicted ngan laksa ni. Terutmanya laksa utara...Sedapnya....

anisalya said...

sedapnya la laksa ni.

Che Rosliza Che mat said...

sedapnya ummie baru hari rabu ari tue makan..

Lady Rina said...

sedapnye laksa...teringin nk makan laksa...

PinkUmmi said...

lama tak makan laksa nih......meleleh air liur...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...