01 July 2012

>_< Kek Oh Kek

Nielah kek coklat Ibu.
Tak sempat nak hias cantik2 anak2 dah nak makan.
Nie  jerlah dapat snap 1 pic.
Anak2 Ibu kalau dapat jer kek coklat memang tak sabar2 nak makan.
Masak jer.sejuk sikit terus...gapppp..hik2.
Coklat2 Si kembar suka sangat,kalau perisa oren ke strawberi buat2 tak nampak jer.
Ibu suka masak kesukaan ank2 jer,nie kek kukus.
Kalau tak di hias tegok buruk sangat tak menarik lanhsungkan,
Tak pa lain kali ibu buat lagi,hias cantik2 ok..

9 KoRaNg TaHu:

Alynn Nyzaa said...

buruk rupa xpe, janji sedap dimakan :D
alynn follow blog ibu ^^

IntaNBerliaN said...

ank2 biasa mmg sk perasa coklat kan :-)

Azi said...

oklah tu pandai jugak buat.. janji sedap...

ummiarissa said...

anak-anak saya pun suka kek coklat...selalu sangat saya buatkan kalau ada permintaan...he he he

sedutzone said...

jangan kata anak2, kalu saya nampak pon x sempat... saya dah ngap... ahakz...

fieda said...

kek coklat kukus mmg sedap kan mie..moist jer..

Maisarah Azmi said...

wah.. buat kek eh... sedap.. suke chocolate cake

Zie said...

yang penting kek sedap.. tak payah nak berhias... lagipun dah tak sabar tu nak rasa.. hehhee

Hasrina said...

yummy betuah anak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...