29 June 2012

"GiveAway Contest Gila Buasir Otak: Watak Kegemaran"



Shin Chan
nielah watak carton yang ibu paling suka{berumur pun masih nak tegok2 cartonkn hi3}
kenapa Ibu suka carton nie sebab Shin Chan nie lucu sangat,boleh buat kita gelak bila2 masa jer,sikap Shin Chan yang gatal tu yang buatkan ibu bertambah2 suka tegoknye...
ada ajerlh yang buatkan kita ketawa,dari gaya jalannye,pergerakkan badannye...semua kelakar habislah.

Nak Join
Klik Banner
Tarikh Tutup: 8 July 2012

6 KoRaNg TaHu:

Maisarah Azmi said...

suke shin chan jugak..klakar.. dari Ga sama.. follow you

Miss Red Apple said...

Ibu, saya dtg dr segmen yg sama.. dan sy follow ibu :D

Zie said...

hehe suka jugak

ummi_norseha said...

tq sbb dtg ke blog ibu n sudi follow jadi kwn2 ibu kat blog nie...ibu dh follow kamu2 semua..:)

onlajer said...

si kecil dengan mulut yg laser he, err saya datang dari cerita yang sama, selesai buat ini cuba2lah buat INI pula

Faizul Osman said...

sin chan mmg lucu... nakal dia mmg tak boleh belah...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/giveaway-contest-gila-buasir-otak-watak.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...